BOEKINGS-INFO Bij een boeking krijgt u van ons te allen tijde een overeenkomst zodat u niet voor verrassingen komt te staan. In deze overeenkomst staan alle punten die van belang zijn waardoor er feitelijk niets mis kan gaan in de communicatie. Punten als de locatie, de tijden van optreden, de tijd van de opbouw, de telefoonnummers van ons, u en de locatie, het aantal personen en de afgesproken gage. Wij sturen deze per mail naar u op in door ons ondertekend. U leest deze door en stuurt één exemplaar getekend per mail retour. Zo hebt u altijd zwart op wit het zelfde wat wij hebben. Geef bij een boeking de volgende punten door : · Uw naam en adres en telefoonnummer · De datum van optreden en de tijden ( bijv. van 15.00 tot 17.00 ) · De contactpersoon op de betreffende dag met een telefoonnummer · De locatiegegevens met het juiste adres en event. de zaal en tel.nr · Het aantal te verwachten personen · Eventuele bijzonderheden waar wij rekening mee dienen te houden · De volgens u geldende prijs .Bijzonderheden Bij alle shows is de geluids en licht-installatie inbegrepen. Zolang de apparatuur is opgesteld mogen ook anderen van ons geluid gebruik maken zonder meerprijs. De show heeft een ruimte nodig van minimaal 4 meter breed en minimaal 2.5 meter diep. . Let er wel op dat de locatie goed bereikbaar moet zijn voor laden en lossen. De meeste apparatuur van ons is erg zwaar maar staat weliswaar op wielen. een stukje lopen is dus niet erg. Indien het optreden plaatsvindt op een etage dient u rekening te houden dat als er geen lift aanwezig is, er absoluut hulp moet zijn bij het naar boven en naar beneden brengen van de apparatuur. Geef bij een boeking aan of de apparatuur een trap of op af moet. Voor de rest is alles bij ons bespreekbaar. Schroom dus niet om ons te bellen met vragen, suggesties of wat dan ook.
BOEKINGS-INFO Bij een boeking krijgt u van ons te allen tijde een overeenkomst zodat u niet voor verrassingen komt te staan. In deze overeenkomst staan alle punten die van belang zijn waardoor er feitelijk niets mis kan gaan in de communicatie. Punten als de locatie, de tijden van optreden, de tijd van de opbouw, de telefoonnummers van ons, u en de locatie, het aantal personen en de afgesproken gage. Wij sturen deze per mail naar u op in door ons ondertekend. U leest deze door en stuurt één exemplaar getekend per mail retour. Zo hebt u altijd zwart op wit het zelfde wat wij hebben. Geef bij een boeking de volgende punten door : · Uw naam en adres en telefoonnummer · De datum van optreden en de tijden ( bijv. van 15.00 tot 17.00 ) · De contactpersoon op de betreffende dag met een telefoonnummer · De locatiegegevens met het juiste adres en event. de zaal en tel.nr · Het aantal te verwachten personen · Eventuele bijzonderheden waar wij rekening mee dienen te houden · De volgens u geldende prijs .Bijzonderheden Bij alle shows is de geluids en licht-installatie inbegrepen. Zolang de apparatuur is opgesteld mogen ook anderen van ons geluid gebruik maken zonder meerprijs. De show heeft een ruimte nodig van minimaal 4 meter breed en minimaal 2.5 meter diep. . Let er wel op dat de locatie goed bereikbaar moet zijn voor laden en lossen. De meeste apparatuur van ons is erg zwaar maar staat weliswaar op wielen. een stukje lopen is dus niet erg. Indien het optreden plaatsvindt op een etage dient u rekening te houden dat als er geen lift aanwezig is, er absoluut hulp moet zijn bij het naar boven en naar beneden brengen van de apparatuur. Geef bij een boeking aan of de apparatuur een trap of op af moet. Voor de rest is alles bij ons bespreekbaar. Schroom dus niet om ons te bellen met vragen, suggesties of wat dan ook.